Garantie

We geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om ze in topconditie bij je af te leveren. Het komt echter wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de Europese wetgeving zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat zich voordoet binnen een periode van twee jaar na levering van de goederen. Mogelijk hebt u aanvullende rechten onder de Nederlandse wet.

Als u een defect aan het product ontdekt of zou moeten ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder bepaalde omstandigheden kan een termijn van meer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Als u op tijd contact met ons opneemt, zorgen wij voor een gratis reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@purenwell.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.